Friday, February 25, 2011

Berhabuk..

da lame da aku xupdate blog nie..sebab aku malas la..aku fobia siot ngan blog2 nie..sbab blog la aku jadi hilang semangat dulu...effect kot kat result aku..tapi xpe la bnde lepas nk wat cmne kn...cme lpas nie aku update pon stakat hilang bosan je kot..orang dok tanye aku, "cai,bile nk update blog"...buat yg bertanye, aku bkn xnk update, tapi bapak ar cuak aku...aku xminta "follower"tapi ade jgak..nk wat cmne kn..(bajet famous lak...)..haha...last2 aku rase bosan skang nie tu aku update gak tu...tgok mmbe2 aku rajin je update...aku lak da la study malas, update blog pon malas ke??...(xde kene mengena kot)....haha...mungkin ngan update lpas nie aku akn jadi lebih rjin kot..doakn2 la aku tau....sbnrnye letih kn taip2 nie??..kn best klau blog ditingkatkn teknologi ngan bile kite buka blog je die bersuara sendiri...baru senang nk update..klau cmtu la teknologi, insyaALLAH hari2 kot aku update blog..kalah mmbe2 aku...tapi aku nk cakap la bile da mcok sem 2 nie aku kene lebih rajin la..xleh la jadi cam dl...asik dok main game ngan tgok movie je..kene buang sume tu...korang doakn la aku jadi lbih baik k...

No comments:

LinkWithin