Tuesday, November 23, 2010

Ada apa dengan 23.11.2010 ?

Hari ini hari yang bersejarah dalam hidup aku sepanjang aku berada di Jordan ini. Kenapa????...
haaa, nk bgtau la nie. Dalam sepanjang 2 bulan aku tinggal di bumi anbiya' nie, tarikh nie la pertama kali buat diriku gementar. Bukan sebab aku di'apa2'kn oleh org arab, tapi tarikh nie la aku telah menduduki peperiksaan pertama ku di University Of Yarmouk.hehe....Bia la orang ckap tajuk kali nie bosan ke,tp bagiku nie la tarikh keramat wat diriku, hinggakan aku tidak menghadirkan diriku ke Markas Lughoh ( pusat bahasa ). Bukan aku sengaja buat camtu, tapi aku macam dihimpit di tengah2 batu BETRA, so aku xtau ape aku nak buat. Last2 aku amik keputusan tak pergi ke markas lughoh. Tapi aku ade sebab lain sebenarnye, tapi perkara itu terlalu privasi untuk dikongsi. So, cukup la aku beritahu kepada sume orang yang aku tak pergi ke Markas Lughoh sebab PONTENG....(Kalau mak ana tahu nie mesti die marah)..hehe...Ntah la,ape aku nk kate lagi pon tak tahu. Kekurangan idea la. Sape leh bantu????.. haaa, nak minta korang jgak sape yg bace blog nie doakn aku berjaya dengan cemerlang tau dalam exam pertama nie. Risau plak rase nak tgok result. Tapi aku macam tak kisah sgt pasal result, sebab sekurang2nya aku telah mendapat banyak ilmu sepanjang 'uzlah' aku di rumah tok study bersama dengan rakan2 'uzlah' yang lain...:)

inilah kertas soalan pertama yg aku dapat di UOY. Walau sehelai
rapi memberi banyak makna kepadaku...

2 comments:

Anonymous said...

wah i doa u berjaya ye..hehe

Anonymous said...

bila nak updet. tunggu je ni huhhu

LinkWithin